Zamknięty
Pytania / Propozycje - Wersja do druku

+- Zamknięty (https://zamkniety.pl)
+-- Dział: Ogólne (https://zamkniety.pl/forum-Og%C3%B3lne)
+--- Dział: Informacje o forum (https://zamkniety.pl/forum-Informacje-o-forum)
+--- Wątek: Pytania / Propozycje (/watek-Pytania-Propozycje)

Strony: 1 2


Pytania / Propozycje - LockedLion - 2018-02-07

Gdybyście mieli jakieś propozycje na nowe działy naszego forum albo inny sposób w jaki możemy usprawnić działanie to napiszcie proszę w odpowiedziach poniżej. Dzięki Smile


RE: Pytania / Propozycje - Toothpick - 2018-02-08

Idealnie byłoby jakby nasze Panie miały gdzie się wypowiadać, i żeby była opcja na zostawienie Opowiadań.
I może na początek zrób wszystko publiczne żeby przyciągnąć ludzi, niestety po to, żeby forum zaczęło żyć, należy napełnić treścią.


RE: Pytania / Propozycje - Adam Malutki - 2018-02-09

Ja myślę że fajnie by było wstawić swe fotki w pasach cnoty.

Ja myślę że fajnie by było wstawić swe fotki w pasach cnoty


RE: Pytania / Propozycje - r_a_m - 2018-02-09

Zrób dział jakoś zabezpieczony tylko dla zweryfikowanych forumowiczów. Jestem na tak.Smile


RE: Pytania / Propozycje - LockedLion - 2018-02-09

Adam to może w http://zamkniety.pl/forum-11.html ? Można ograniczyć wgląd do wątku tylko dla zarejestrowanych userów, chyba że chcemy ograniczyć tj napisał r_a_m tylko dla zweryfikowanych - decyzję pozostawiam Wam Smile


RE: Pytania / Propozycje - r_a_m - 2018-02-09

Ja myślę że fotki powinny być dostępne tylko dla zaufanych userów i o tym będzie decydował admin kto ma dostęp. To są raczej intymne fotki i chyba nie chcemy by oglądał je ktoś nazwijmy to niepowołany.  Dostęp dla aktywnych ludzi którzy wypowiadają się na forum i widać że są zaangażowani w temat. To jest moje zdanie.


RE: Pytania / Propozycje - mareczek - 2018-02-09

hej, mam okazje byc w niedziele pierwszy raz zamknięty na dłużej, chyba ogarnąłem jakoś kwestie zebym nie mógł się uwolnic, mam propozycje, może chcecie każdego dnia relacje tutaj, tak jakby taki dziennik, sami pamiętacie te "pierwsze razy" na serio a ja nie chciałbym byc sam bo zwyczajnie się boje xd


RE: Pytania / Propozycje - r_a_m - 2018-02-09

Czekamy na twoje relacje w dziale : Kto jest zamknięty ;-) to chyba dobre miejsce. Pisz jesteśmy z Tobą.


RE: Pytania / Propozycje - Adam Malutki - 2018-02-11

Oczywiście wajnie by było stworzyć galerię z zamkniętym.


RE: Pytania / Propozycje - r_a_m - 2018-04-10

Czy mógłbyś wstawiać czasem jakieś statystyki ilu jest użytkowników ile odwiedzin strony w miesiącu tak dla ciekawości jak rozwija się forum.